Buurthuis De Amazone

Sinds het ontstaan van de wijk Toolenburg is buurthuis De Amazone de ontmoetingsplek voor buurtbewoners. Inmiddels is De Amazone al 23 jaar de plek waar veel activiteiten worden georganiseerd zoals: handwerken, schilderen, klaverjassen, bridgen, Engelse taallessen, yoga, gym en spelletjesmiddagen. Twee keer per maand wordt er op donderdagavond een buurtmaaltijd georganiseerd.

Buurthuis De Amazone is goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid. Ook is het buurthuis toegankelijk voor minder validen.

Buurthuis De Amazone in Hoofddorp, Toolenburg heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– TV en presentatiescherm
– Draadloze microfoonunit
– Flipover
– Gratis Wi-Fi
– Vergaderruimte met internet

Ruimtes

Grote zaal: 80 m² incl. barruimte
Kleine zaal: 40 m²
Hobbyruimte: 50 m²

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij buurthuis De Amazone van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Ellen Arendsen
Adres: Mathilde Wibautstraat 22, 2135 MC Hoofddorp