Sociaal Cultureel Centrum de Veste

De Veste ligt in de wijk Toolenburg-Oost in Hoofddorp gelegen tussen verschillende basisscholen, goed bereikbaar via openbaar vervoer of met de auto of fiets.

De locatie is gestart in 1989 als sociaal cultureel centrum. Als faciliteit voor bezoekers uit de wijk om elkaar te ontmoeten, te vergaderen of activiteiten te volgen/organiseren.

Voorbeelden van activiteiten zijn: biljarten, klaverjassen, yogalessen, bridgen, koffie inloop etc.

Iedere laatste vrijdag van de maand wordt er in De Veste een Eetcafe georganiseerd. Bezoekers nemen een maaltijd mee die vervolgens gezamenlijk wordt genuttigd.

Create De Veste is een creatieve activiteit binnen het sociaal cultureel centrum. Hier kunt u terecht voor de uitoefening van verschillende creatieve kunstvormen. Daarnaast is begin 2015 gestart met een Puzzelclub. Startmoment van deze club is het leggen van de grootste puzzel ter wereld.

Kom gerust een keer binnen kijken, als u nieuwsgierig bent geworden. Onder het genot van een kopje koffie of thee geven we u graag inzicht in de mogelijkheden. Ook kunt u natuurlijk zelf komen met leuke ideeen voor een activiteit.

Uiteraard mag u ons met vragen altijd bellen of mailen!

Sociaal Cultureel Centrum De Veste te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

Ruimtes

Ontmoetingsruimte: 130 m²
Vergaderruimte: 50 m²
Hobbyruimte: 64 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. H. Gravestein