Sociaal Cultureel Centrum het P-Punt

In het participatiepunt (P-Punt) kunt u terecht als u wilt werken aan uw toekomst. In een veilige en vertrouwde omgeving bespreekt u samen met de medewerkers van het P-Punt uw persoonlijke wensen en mogelijkheden. U krijgt de kans te ervaren wat uw talenten zijn en leert door het volgen van verschillende trainingen nieuwe vaardigheden. In het P-Punt wordt nauw samengewerkt tussen Stichting Maatvast en welzijnsorganisatie Stichting Meerwaarde.

In de ruimte van het P-Punt is ook de tweedehandskledingwinkel Maat & Meer (Maatvast en Meerwaarde) gevestigd. De winkel, waar u ook uw kleding kunt afgeven, is geopend op woensdag en vrijdag van 10.00 – 16.00 uur.

Mocht u gebruik willen maken van onze faciliteiten na 17:00 uur dan kunt u contact met ons opnemen. Al onze ruimtes zijn toegankelijk voor rolstoelen.

Tip:
Er is een ruime parkeergelegenheid (niet parkeren buiten de vakken), bij drukke dagen kunt u parkeren in de wijk en dient u gebruik te maken een parkeerschijf (blauwe zone) max. 2 uur.

Via bijgaande link kunt in de activiteitenbrochure Graan Voor Visch najaar 2016 nalezen welke activiteiten en voor welke leeftijdsgroepen worden georganiseerd: https://drive.google.com/file/

Het participatiepunt (P-Punt) te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Keuken (t.b.v. kooklessen)
– Beamer
– Presentatiescherm
– Flipover
– Wi-Fi
– TV/DVD
– White Board

Ruimtes

Crearuimte: 63 m²
Flexruimte: 40 m²
Activiteitsruimte: 63 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. Bert den Elzen