Sociaal Cultureel Centrum De Nieuwe Silo

De Nieuwe Silo brengt in Graan voor Visch verschillende generaties en culturen bij elkaar door diverse activiteiten te organiseren voor buurtbewoners.

Op werkdagen is de Nieuwe Silo geopend van 09.00 – 17.00 uur. Mocht u gebruik willen maken van onze faciliteiten na 17:00 uur dan kunt u contact met ons opnemen en bespreken we met u de mogelijkheden. Alle ruimtes zijn toegankelijk voor rolstoelen en minder validen.

Bij parkeren in de wijk dient u gebruik te maken van een parkeerschijf (blauwe zone) max. 2 uur.

De Nieuwe Silo heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Keuken (t.b.v. kooklessen)
– Beamer
– Presentatiescherm
– Flipover
– Wi-Fi

Ruimtes

Zaal 1: 88 m²
Zaal 2: 67 m²
Zaal 3: 67 m²

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Sociaal Cultureel Centrum de Nieuwe Silo telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Tiny Guit
Adres: Graan voor Visch 14302, 2132 VJ Hoofddorp-Oost