Sociaal Cultureel Centrum De Nieuwe Silo

De Nieuwe Silo opent haar deuren in 2006 met het doel verschillende generaties bij elkaar te brengen. Daarnaast biedt het sociaal cultureel centrum diverse activiteiten voor de inwoners van Haarlemmermeer.

Op werkdagen is de locatie geopend van 09.00 – 17.00 uur. Mocht u gebruik willen maken van onze faciliteiten na 17:00 uur dan kunt u contact met ons opnemen en bespreken we met u de mogelijkheden. Alle ruimtes zijn rolstoel toegankelijk.

TIP
Bij parkeren in de wijk dient u gebruik te maken van een parkeerschijf (blauwe zone) max. 2 uur.

Via bijgaande link kunt in de activiteitenbrochure Graan Voor Visch najaar 2016 nalezen welke activiteiten en voor welke leeftijdsgroepen worden georganiseerd: https://drive.google.com/

Daarnaast wordt in de wijk Graag voor Visch een wijkkrant uitgebracht. De laatste editie kunt u hier inzien: http://www.graanvoorvisch.info

Voor de wijkflits die wordt uitgegeven zie: wijkflits-2016-2017-inkijkexemplaar

De Nieuwe Silo heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Keuken (t.b.v. kooklessen)
– Beamer
– Presentatiescherm
– Flipover
– Wi-Fi

Ruimtes

Zaal 1: 88 m²
Zaal 2: 67 m²
Zaal 3: 67 m²

Contact opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan (tijdens openingstijden) is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Mw. Tiny Guit

Adres:
Graan voor Visch 14302
2132 VJ Hoofddorp-Oost

Telefoon:

Mobiel:
0653 27 60 00 (beheerder Tiny Guit)

Facebook De Nieuwe Silo

Silo@maatvast.nl