Sociaal Cultureel Centrum het P-Punt

In het participatiepunt (P-Punt) kunt u terecht als u wilt werken aan uw toekomst. In een veilige en vertrouwde omgeving bespreekt u samen met de medewerkers van het P-Punt uw persoonlijke wensen en mogelijkheden. U krijgt de kans te ervaren wat uw talenten zijn en leert door het volgen van verschillende trainingen nieuwe vaardigheden. In het P-Punt wordt nauw samengewerkt tussen Stichting Maatvast en welzijnsorganisatie MeerWaarde.

Mocht u gebruik willen maken van onze faciliteiten na 17:00 uur dan kunt u contact met ons opnemen. Al onze ruimtes zijn toegankelijk voor rolstoelen en minder validen.

Tip: Het P-Punt beschikt over voldoende parkeergelegenheid, bij drukke dagen kunt u parkeren in de wijk en dient u gebruik te maken van een parkeerschijf (blauwe zone).

Het participatiepunt (P-Punt) in Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Keuken (t.b.v. kooklessen)
– Beamer
– Presentatiescherm
– Flipover
– Wi-Fi
– TV/DVD
– White Board

Ruimtes

Crearuimte: 63 m²
Flexruimte: 40 m²
Activiteitsruimte: 63 m²

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij het P-Punt van Maatvast in Graan voor Visch in Hoofddorp telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Bert den Elzen
Assistent beheerder: Monica Tromp