Sociaal Cultureel Centrum De Boskern

De wijk Overbos is gebouwd tegenover het Haarlemmermeerse bos. Onze gezellige locatie de Boskern ligt centraal in de wijk, vandaar dat er is gekozen voor deze naam.

Bij de Boskern vinden tal van activiteiten plaats. Tijdens de openingstijden is de Boskern vrij toegankelijk om te biljarten, darten, een spelletje te doen of anderen te ontmoeten en bij te kletsen met een kopje koffie of thee.

Bekijk hier het overzicht met de wekelijkse activiteiten van de Boskern.

De Boskern kan ruimte bieden aan groepen tot 60 personen in de ontmoetingsruimte (met bar).
De twee andere zalen zijn uitermate geschikt voor sportieve activiteiten als Yoga en voor vergaderingen (tot 25 personen).

In overleg met de beheerder van de Boskern is het altijd mogelijk om buiten de standaard openingstijden van een ruimte gebruik te maken.
Neem voor meer informatie over het gebruik van een van de ruimtes of over de activiteiten contact op met de beheerder van de Boskern via telefoonnummer: 023- 5635512 of e-mail: boskern@maatvast.nl.

Huisdieren zijn niet toegestaan.
De Boskern beschikt over goede parkeermogelijkheden.

Het Praathuis

Op initiatief van de wijkraad Overbos en in samenwerking met Stichting Maatvast is sinds 18 november 2015 het Praathuis geopend in wijkgebouw de Boskern. Het Praathuis is een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor bewoners uit de wijk Overbos in Hoofddorp. Gebleken is dat met name seniore bewoners behoefte hebben aan een plek in de wijk waar zij samen kunnen komen en andere mensen kunnen ontmoeten. Zij kunnen in deze ‘huiskamer van de wijk’ terecht voor een kopje koffie, een spelletje, een cursus en een praatje. Inmiddels helpen vele vrijwilligers mee om van het Praathuis een succes te maken. Neem voor meer informatie over het Praathuis contact op met de beheerder van de Boskern of met Johan Trompert van de wijkraad Overbos via e-mail: secretariaat@wijkraadoverbos.nl of telefoonnummer: 06- 51157854.

Sociaal Cultureel Centrum De Boskern in Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Ontmoetingsruimte met bar en biljart
– Vergaderruimte
– Bewegingsruimte

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij sociaal cultureel centrum de Boskern van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Annet Kock
Adres: Liesbos 24, 2134 SB Hoofddorp