Sociaal Cultureel Centrum De Boskern

De wijk Overbos is gebouwd tegenover het Haarlemmermeerse bos. Onze gezellige locatie de Boskern ligt centraal in de wijk,vandaar dat er is gekozen voor deze naam. Bij de Boskern vinden tal van activiteiten plaats.

Wij kunnen ruimte bieden aan groepen tot 60 personen in de Ontmoetingsruimte (met bar).
De 2 andere zalen zijn uitermate geschikt voor bijvoorbeeld het houden van vergaderingen (tot 25 personen).

Tijdens een bezoek is het meenemen van huisdieren niet toegestaan.
De Boskern beschikt over goede parkeermogelijkheden.

In overleg met de beheerder van de Boskern is het altijd mogelijk om buiten de standaard openingstijden van een ruimte gebruik te maken. Ook voor andere vragen kunt u altijd contact opnemen met de beheerder.

Het Praathuis

Op initiatief van de wijkraad Overbos en in samenwerking met Stichting Maatvast is sinds 18 november 2015 de ontmoetingsplek: Het Praathuis geopend in wijkgebouw de Boskern. Het Praathuis is een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor bewoners uit de wijk Overbos in Hoofddorp. Gebleken is dat met name seniore bewoners behoefte hebben aan een plek in de wijk waar zij samen kunnen komen en andere mensen kunnen ontmoeten.

Zij kunnen in deze ‘huiskamer van de wijk’ terecht voor een kopje koffie, een spelletje, een cursus en een praatje.
Inmiddels helpen vele vrijwilligers mee om van Het Praathuis een succes te maken.

Voor meer informatie over Het Praathuis in de Boskern kan contact worden opgenomen met de beheerder. Of met Johan Trompert van de wijkraad Overbos via secretariaat@wijkraadoverbos.nl of telefoonnummer: 06- 51157854.

Sociaal Cultureel Centrum De Boskern in Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Ontmoetingsruimte met bar en biljart
– Vergaderruimte
– Bewegingsruimte

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij sociaal cultureel centrum de Boskern van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Annet Cock
Adres: Liesbos 24 2134 SB Hoofddorp