Medisch Centrum De Meerkoet

Het in 2011 geopende Medisch Centrum heeft zich in twee jaar ontwikkeld tot een niet meer weg te denken voorziening in Lisserbroek.

Veel disciplines, zowel medisch als maatschappelijk, hebben hun plek gevonden in het Medisch Centrum.

In het prima, uitgeruste, moderne centrum met een mooie functionele praktijkruimte met eigen keukentje, ruim opgezette wachtruimte en voldoende gratis parkeerruimte, is nog beperkte ruimte vrij.

De huurprijzen zijn zeer concurrerend, verhuur is zelfs ook mogelijk per dagdeel! Ook in de avonden en het weekeinde.

Voor meer informatie kan te allen tijde contact worden opgenomen met beheerder Cok Van Beek.

Medisch Centrum De Meerkoet in Lisserbroek heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar- en keukenondersteuning
– Theaterverlichting
– Podium van 30 m²
– Demontabel podium 16m²
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoons / headsets
– Flipover
– Computerleslokaal
– Diverse sport- en spelmateriaal
– 4 professionele barbecues
– Party- / buitensets (100 zitplaatsen)

Ruimtes

De Meerkoet heeft 11 zalen, variërend in grootte van 20 tot 250 m². De grootste zaal is voorzien van een ringleiding voor doven en slechthorenden.

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Bedrijfsleider:
Dhr. Cok van Beek