Jongerencentrum Studio 5

Vanaf 15 september 2012 staat dit nieuwe buurt-/jongerencentrum in de wijk Floriande te Hoofddorp. Deze locatie is gelegen aan de Waddenweg 3, tegenover eiland 6 en 7.

Jongeren kunnen hier terecht voor diverse activiteiten als: Playstation4, flipperkast, tafeltennis, tv kijken, diverse workshops, tafelvoetbal, gamen, chillen en in de studio muziek maken. Maar de ruimte kan bijvoorbeeld ook worden gehuurd voor het geven van kinderfeestjes.

Huisdieren meenemen is niet toegestaan. Er is goede gelegenheid tot parkeren en ook per openbaar vervoer zijn wij goed te bereiken.

Wij staan open voor ideeën en suggesties van iedereen (jong tot oud) om van jongerencentrum Studio 5 een begrip te maken binnen de wijk en ver daar buiten.

Buurt-/jongerencentrum Studio 5 te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten

– Tafeltennistafel
– Televisie
– Gratis Wi-Fi
– Gaming
– Beamer
– Tafels en stoelen
– Darts
– Studio Ruimte

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerders:
Dhr. Bram Spaans & Fehmie Kürün