Jongerencentrum Flex C

Flex C (van oudsher bekend onder de naam De Lans) behoort tot één van de zes jongerencentra die Maatvast rijk is. Het ligt in de wijk Toolenburg, Hoofddorp.

In Flex C worden verschillende activiteiten georganiseerd voor tieners en jongeren. Op dinsdag en donderdagavond is er chill-avond van 19:00 – 22:00 uur. De leeftijdsgrens die tijdens de inloop wordt gehanteerd is van 15 tot 18 jaar!

Geregeld staan er kookworkshops, filmmarathons, dj-contests, feesten en meidenmiddagen op het programma. Er staat een old school flipperkast, een tafelvoetbaltafel en een dj set klaar. Bezoekers kunnen voetbalwedstrijden of films kijken op groot scherm. Tijdens de vakanties worden leuke vakantieactiviteiten georganiseerd.

Flex C is èn blijft een jongerencentrum, maar alle ideeën zijn bespreekbaar. Is Flex C niet geopend voor de jeugd, dan biedt het centrum vele mogelijkheden voor omwonenden. Er kunnen workshops gegeven worden, of vergaderingen georganiseerd. Het centrum kan ook gehuurd worden voor sociaal-maatschappelijke aktiviteiten.

Heb je ideeën, wil je vrijwilliger worden of wil je Flex C afhuren???

Neem dan contact op met de beheerder Nicky Woudwijk.

Flex C te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Garderobe
– Kantoorruimte
– Statafels en barkrukken
– Glaswerk, bestek, dienbladen
– Oven, koeling, keukengerei
– Beamer
– Tv
– Tv presentatiescherm
– Draadloze microfoon-unit
– DJ-booth en DJ-set
– Groot scherm
– Spelcomputers
– Games

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Contactgegevens:

Beheerder: