Jongerencentrum De Nooduitgang

De Nooduitgang is een plek waar kinderen en jongeren elkaar kunnen ontmoeten, ontspannen en waar verschillende activiteiten worden georganiseerd. Deze activiteiten worden opgezet in samenwerking met de jeugd. Ook staat de Nooduitgang open voor initiatieven uit de wijk. Vindt u/jij dat er te weinig gebeurt voor de jeugd? Kom dan eens langs, bel of mail en we kunnen kijken of we iets kunnen realiseren!

Het centrum is van alle gemakken voorzien met onder andere een leuke ontmoetingsruimte en bar, een prachtige akoestiek en een met mooie effecten uitgeruste verlichtingsinstallatie.

Het centrum is tevens voorzien van een 7 meter lange spiegelwand voor dans- en zangactiviteiten en allerlei eigentijdse spellen als WII, X-box, air hockey, pooltafel etc.

Tevens kent het centrum verschillende projectiemogelijkheden zoals screens en een beamer.

Je kunt 7 dagen per week terecht in het centrum en we ondersteunen ideeën van jongeren niet alleen met raad en daad, maar ook financieel.

Voor verdere informatie of suggesties kun je bellen met Cindy Diepenhorst 06 – 53 81 26 60 of mailen naar nooduitgang@maatvast.nl
Uiteraard kun je ook een kijkje komen nemen in De Nooduitgang, je bent van harte welkom.

Jongerencentrum De Nooduitgang in Lisserbroek heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Verlichtingsinstallatie
– Professionele geluidsinstallatie
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Draadloze microfoons / headsets
– Diverse sport- en spelmateriaal als WII, X-box, air hockey en pooltafel

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Cindy Diepenhorst