Jongerencentrum De Lans

De Lans ligt in de wijk Toolenburg en behoort tot één van de zes jongerencentra die Maatvast rijk is.

In De Lans worden verschillende activiteiten georganiseerd voor tieners en jongeren. Op dinsdag en donderdagavond is er chillavond van 19:00 – 23:00 uur. De leeftijdsgrens die tijdens de inloop wordt gehanteerd is van 15 tot 18 jaar!

Geregeld staan er kookworkshops, filmmarathons, dj-contests, feesten en meidenmiddagen op het programma. Er staat een old school flipperkast, een tafelvoetbaltafel en een dj set klaar. Bezoekers kunnen voetbalwedstrijden of films kijken op groot scherm. Tijdens de vakanties worden leuke vakantieactiviteiten georganiseerd.

De Lans is én blijft een jongerencentrum, maar alle ideeën zijn bespreekbaar. Is De Lans niet geopend voor de jeugd, dan biedt dit centrum vele mogelijkheden voor omwonenden. U kunt er workshops geven, een kinderfeest organiseren, vergaderen of het centrum afhuren voor sociaal-maatschappelijk doeleinden.

Heb je ideeën, wil je samen met vrienden of de buurmannen live voetbal kijken op groot scherm of je eigen feest organiseren?? Wil je vrijwilliger worden of wil je De Lans afhuren??? Neem dan contact op met Dionne Scheepmaker.

Op de facebooksite van De Lans en www.delans.nl staat meer informatie. Neem eens een kijkje deze sites voor het actuele aanbod of stap een keer gezellig binnen.

De lans te Hoofddorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Garderobe
– Kantoorruimte
– Statafels en barkrukken
– Glaswerk, bestek, dienbladen
– Oven, koeling, keukengerei
– Beamer
– Tv
– Tv presentatiescherm
– Draadloze microfoon-unit
– DJ-booth en DJ-set
– Groot scherm
– Spelcomputers
– Games

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Contactgegevens:

Beheerder: