Jongerencentrum De Hype

Het voormalige jongerencentrum De Stip in Nieuw Vennep heeft een nieuwe naam gekregen. Vanaf februari 2015 is het centrum omgedoopt tot De Hype.

In De Hype wordt onder andere het jongerenwerk van Meerwaarde uitgevoerd. Daarnaast biedt Stichting Maatvast inloopavonden, workshops en tienerfeesten aan. Jongeren worden daarnaast ook zelf in de gelegenheid gesteld activiteiten te organiseren. Denk hierbij aan een disco of band avonden. Ondersteuning in de organisatie is altijd mogelijk. Op deze manier biedt De Hype aan jongeren een veilige omgeving waar zij zich kunnen ontplooien en hun eigen ideeën kunnen ontwikkelen.

Heb je interesse een activiteit bij te wonen of te organiseren? Of lijkt het je wat om als vrijwilliger of stagiair actief te zijn? Neem dan contact met ons op!

De locatie ligt op 5 minuten afstand van het NS station. Buslijn 90 stopt voor de deur (halte Akkerstraat). Er is een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar.

Jongerencentrum De Hype in Nieuw-Vennep heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Tafeltennistafel / voetbaltafel
– Draadloze microfoon-unit
– Gratis Wi-Fi
– Mengtafel / cd spelers
– Discotheek verlichting
– Garderobe
– Tuin / rookplaats
– Podium

Ruimtes

Grote zaal: 100 m² (podium 28m²)
Kleine zaal: 50 m²

Contact opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie.
Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk! Check daarvoor wel de openingstijden en houdt er rekening mee dat er tijdens vakanties een aangepaste openstelling is.

Beheerder:
Dhr. Jordy van Duin