Jongerencentrum De Basis

Jongerencentrum De Basis van Maatvast is de plek voor jongeren en tieners uit Zwanenburg en Haarlemmermeer om andere jongeren te ontmoeten in een veilige omgeving.

Iedere maandag-, woensdag en vrijdagavond kunnen jongeren vanaf 16 jaar bij ons binnenlopen. Op dinsdagavond is er een inloop voor jongeren tot 16 jaar. Op woensdagmiddag is er een inloop voor tieners. In jongerencentrum De Basis worden ook diverse activiteiten en workshops georganiseerd.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like dan de Facebookpagina van jongerencentrum De Basis.

Jongerencentrum De Basis in Zwanenburg heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer
– TV presentatiescherm
– Professionele muziek- en lichtinstallatie
– Draadloze microfoon-unit
– Flipover
– Tafels en stoelen
– Tafelvoetbalspel
– Darts
– Flipperkast
– Tafeltennistafel
– Playstation 3
– Wifi
– Grote zaal en podium
– Garderobe
– Keuken
– Vergaderruimte/kantoor

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij jongerencentrum de Basis van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Naomi Beijer
Adres: Marialaan 86 1161 XD Zwanenburg