Jongerencentrum De Basis

Jongerencentrum De Basis van Maatvast is de plek voor jongeren en tieners uit Zwanenburg en Haarlemmermeer om andere jongeren te ontmoeten in een veilige omgeving.

Iedere maandag-, woensdag en vrijdagavond kunnen jongeren vanaf 16 jaar bij ons binnenlopen. Op dinsdagavond is er een inloop voor jongeren tot 16 jaar. Op woensdagmiddag is er een inloop voor tieners. In jongerencentrum De Basis worden ook diverse activiteiten en workshops georganiseerd.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Volg ons via:

Website: www.jcdebasis.nl
Facebook: www.facebook.nl/debasiszwanenburg
Instagram: www.instagram.com/jongerencentrumdebasis

Jongerencentrum De Basis in Zwanenburg heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Barondersteuning
– Beamer