Jongerencentrum Baddies

Jongerencentrum Baddies in Badhoevedorp wil zowel voor de oudere als de jongere (groep 7&8) jongeren een plek bieden waar je lekker met elkaar kunt samenkomen, lekker kunt chillen, deel kunt nemen aan activiteiten, feestjes kunt organiseren en nog veel meer. Jongerencentrum Baddies wil jou de kans bieden om leuke activiteiten te organiseren en jezelf te ontwikkelen. Denk bijvoorbeeld aan: kookactiviteiten, toernooitjes, sportactiviteiten, meidenmiddag, filmavond of een dj workshop.

Elke 3e zaterdag van de maand (tussen 19:00 uur en 21:00 uur) organiseren wij een thema kinderdisco voor jongeren uit groep 7&8. Ook in de schoolvakanties worden volop activiteiten georganiseerd. Jongerencentrum Baddies is gevestigd in het pand van het Dorpshuis Badhoevedorp.

Enthousiast en wil je meer weten? Neem dan contact op met de beheerder van het jongerencentrum.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van Jongerencentrum Baddies

– Bar met snacks en drankjes
– Beamer
– Televisie
– Draadloze microfoon-unit
– DJ-booth
– DJ-set
– Lichtshow
– Groot scherm
– Spelcomputers
– Flipperkast
– Tafelvoetbal
– Ping pong tafel
– Gratis Wifi
– Tafels en stoelen
– Darts
– Spelletjes
– Tijdschriften

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Jongerencentrum Baddies van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.
ContactgegevensBeheerder: Mariana Zinga
Adres: Snelliuslaan 35 1171 CZ Badhoevedorp