Jongerencentrum Baddies

Jongerencentrum Baddies in vijf stappen

1. Baddies is een jongerencentrum aan de Snelliuslaan in Badhoevedorp. Op woensdag, vrijdag en zondag is Baddies opengesteld voor jongeren van groep 7&8. BHV en toezicht is aanwezig.
    Het jongerencentrum is er voor iedereen in de leeftijd van 10 t/m 21 jaar, daar gaan wij dan andere momenten voor open.
  2. In Baddies wordt geen alcohol geschonken! Drugsgebruik is verboden. Er is continu persoonlijk toezicht en er wordt ook gebruik gemaakt van cameratoezicht.
    Iedereen gaat respectvol met elkaar en elkaars spullen om. Men houdt zich aan de geldende huisregels.
  3. Er worden in Baddies verschillende activiteiten georganiseerd, zoals workshops, creatieve en spelactiviteiten, meidenavonden en meer. Voor sommige activiteiten zijn voorwaarden voor deelname. Er is vooral veel ruimte voor eigen initiatieven, dus wij horen graag van jou wat er in Baddies gedaan zou moeten worden.
  4. Baddies kan ook worden ingezet voor andere maatschappelijke doelen, zoals onderwijsdoeleinden, bijeenkomsten en meer. Verhuur van de accommodatie is onder voorwaarden ook mogelijk.
    Wij zijn altijd benieuwd naar uw ideeën en helpen u graag deze te realiseren!
  5. Het beheer en de exploitatie van Baddies is de verantwoordelijkheid van Stichting Maatvast Haarlemmermeer. Op locatie zijn de beheerders uw contactpersoon.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van Jongerencentrum Baddies

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Jongerencentrum Baddies van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.
Beheerder: Mariana Zinga
Adres: Snelliuslaan 35 1171 CZ Badhoevedorp
Telefoon: 020– 44 90 696
Mobiel: 06- 41 66 79 41
E-mail: mariana.zinga@baddies.nl
Openingsdagen en activiteiten
Inloop
Woensdag: 12:30 – 15:00 uur
Vrijdag: 14:30 – 17:00 uur
Zondag: 14:30 – 17:00 uurBaddies in de keuken
Elke 2e maandag van de maand.
Koken voor tieners in de leeftijd van 10 t/m 15 jaar.
Kosten €3,-Girls night
Elke laatste vrijdag van de maand.
Voor meiden in de leeftijd van 10 t/m 15 jaar.
Kosten €2,50Rest van de dagen en/of het willen organiseren van activiteiten gaat op afspraak.

– Bar met snacks en drankjes
– Beamer
– Televisie