Het Ontmoetingscentrum

Het Ontmoetingscentrum aan het nieuwe Harmonieplein in het centrum van Nieuw-Vennep is een locatie waarvan de naam eigenlijk alles zegt! Ontmoeting staat bij ons centraal. Het Ontmoetingscentrum doet dienst als tweede huiskamer voor alle Nieuw-Vennepers die hier gebruik van willen maken.

U kunt bij ons terecht voor diverse creatieve activiteiten, yoga, tai chi, zang, biljarten, klaverjassen en nog veel meer. Ook hebben wij diverse diensten in huis waaronder de trombosedienst, rijbewijskeuringen, ouderenadvies en voedingsadvies. Gewoon binnen lopen voor een kop koffie kan natuurlijk altijd.

We staan open voor nieuwe initiatieven en zijn altijd op zoek naar vrijwilligers om ons gezellige team te versterken.

Het Ontmoetingscentrum aan het nieuwe Harmonieplein in het centrum van Nieuw-Vennep heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Lift
– Toegankelijk voor minder validen
– Gratis parkeren
– Beamer / Flipover
– Microfoon
– Barondersteuning

Ruimtes

Bar / ontmoetingsruimte: 110 m²
Biljarthoek: 35 m²
Huiskamer: 30 m²
Bewegingsruimte: 75 m²
Hobby- /vergaderruimte: 55 m²
Spreekkamer: 15 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerders:
Mw. Jessica Gijzen