Dorpshuis Marijke

In het pittoreske Burgerveen staat het oudste dorpshuis van Haarlemmermeer: dorpshuis Marijke. In 2013 werd stilgestaan bij het 50-jarig jubileum.

In al die jaren heeft het dorpshuis ook dienst gedaan als badhuis en ook de kruisvereniging, het consultatiebureau en de huisarts vonden er hun plek.

Na uitbreidingen in de jaren 70 is het dorpshuis tegenwoordig het centrale punt en daarmee de huiskamer van het dorp.

Sinds 1 januari 2015 is het beheer en de exploitatie van het dorpshuis de verantwoordelijkheid van Stichting Maatvast. Met de overname is Marijke de 22ste accommodatie van Maatvast.

Voor informatie over de activiteiten van het dorpshuis en de mogelijkheden voor huur van ruimtes kan contact opgenomen worden met beheerder Tineke Munsterman onder telefoonnummer: 0172 – 820391 of 06 – 30 98 18 43.

Dorpshuis Marijke in het pittoreske Burgerveen heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Beamer
– Televisie
– Wi-Fi
– Projectiescherm
– Invalidetoilet

Ruimtes

Grote Zaal: 100 m²

Kleine Zaal: 44 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Mw. Tineke Munsterman