Dorpshuis Het Eiland

Aan de rand van Haarlemmermeer ligt het pittoreske Beinsdorp en dorpshuis Het Eiland. Een dorpshuis met zeer veel mogelijkheden voor jong en oud.

De ruimtes hebben goede voorzieningen en zijn geschikt voor groepen tot 150 personen. Het dorpshuis vormt het onderkomen voor veel verenigingen en clubs.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? We denken graag met u mee! Loop gerust eens binnen. De koffie staat klaar.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van dorpshuis het Eiland.

Dorpshuis Het Eiland heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Semi professionele keuken (voor o.a. kooklessen, kook workshops en maaltijdvoorzieningen)
– Gratis Wi-Fi
– Flip over
– Beamer + scherm (voor vergaderingen tot 20 personen in zijzaal)
– Beamerscherm in grote zaal
– Draadloze microfoon
– Parkeer terrein voor de deur (14 plaatsen)
– Flex werkplekken
– Muziek / geluidsinstallatie
– Mobiel podium (+/- 35 m2 op de bouwen in hoogte 50cm of 80cm)
– Disco verlichting
– Invalidentoilet
– Dorpshuis bibliotheek

Ruimtes

Voorzaal: 36 m²
Zijzaal: 35 m²
Grote zaal: 100 m²
Achterzaal: 50 m²

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij dorpshuis het Eiland van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Beheerder: Sandy Goezinne
Adres: Rietkraag 5 2144 KA Beinsdorp
Telefoon: 0252 – 51 51 42 (bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur)
E-mail: eiland@maatvast.nl