Dorpshuis Het Eiland

Aan de rand van de Haarlemmermeer in het pittoreske Beinsdorp ligt dorpshuis Het Eiland. Een sociaal cultureel centrum met zeer veel mogelijkheden voor activiteiten voor jong en oud.

De verschillende zalen kennen goede voorzieningen en zijn geschikt voor groepen tot 150 personen. Het dorpshuis vormt het onderkomen voor veel verenigingen en clubs.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? We denken graag met u mee! Loop gerust eens binnen. De koffie staat klaar.

Zie voor een beschrijving van dorpshuis Het Eiland in Beinsdorp de eigen website!

Dorpshuis Het Eiland, een sociaal cultureel centrum in Beinsdorp, heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Bar
– Semi professionele keuken (voor o.a. kooklessen, kook workshops en maaltijdvoorzieningen)
– Gratis Wi-Fi
– Flip over
– Beamer + scherm (voor vergaderingen tot 20 personen in zijzaal)
– Beamerscherm in grote zaal
– Draadloze microfoon
– Parkeer terrein voor de deur (14 plaatsen)
– Flex werkplekken
– Muziek / geluidsinstallatie
– Mobiel podium (+/- 35 m2 op de bouwen in hoogte 50cm of 80cm)
– Disco verlichting
– Invalidetoilet
– Dorpshuis bibliotheek

Ruimtes

Voorzaal: 36 m²

Zijzaal: 35 m²

Grote zaal: 100 m²

Achterzaal: 50 m²

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie.
Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk! Check daarvoor wel de openingstijden en houdt er rekening mee dat er tijdens vakanties een aangepaste openstelling is.

Beheerder:
Mw. Sandy Goezinne

Adres:
Rietkraag 5, 2144 KA Beinsdorp

Telefoon (Bereikbaar tussen 09:00 – 21:00):

Website:
www.dorpshuisbeinsdorp.nl