Dorpshuis d’Oude Waterwolf

Midden in het dorp Vijfhuizen aan de Kromme Spieringweg stond een van de eerste scholen van de Haarlemmermeer “De Waterwolf”. Deze openbare school beschikte over een gymzaal waar ook andere scholen gebruik van maakten. Nadat de school was verhuisd naar de nieuwe locatie is het gebouw in gebruik geweest als bibliotheek. Sinds het jaar 2000 heeft het gebouw de functie van dorpshuis gekregen.

Dorpshuis d’Oude Waterwolf van Maatvast is een veelzijdig dorpshuis waar jong en oud welkom is en heeft de functie van huiskamer voor de inwoners van Vijfhuizen en omstreken. In het dorpshuis worden door inwoners sociale activiteiten georganiseerd en bijgewoond. Bijvoorbeeld bridge, klaverjas, bingo en buurtmaaltijden.

Daarnaast is het mogelijk om dorpshuis d’Oude Waterwolf te huren voor vergaderingen en creatieve- en sportieve activiteiten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de beheerder: Roel Krijger.

Dorpshuis d’Oude Waterwolf van Maatvast in Vijfhuizen heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder: Roel Krijger

Adres: Kromme Spieringweg 436 2141 AN Vijfhuizen