Dorpshuis De Vluchthaven

Dorpshuis De Vluchthaven van Maatvast in Lijnden heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

Contact opnemen
Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Dorpshuis De Vluchthaven van Maatvast in Lijnden telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk.

Adres: Schipholweg 649 1175 KR Lijnden
Telefoonnummer: 023- 5551692
E-mail: vluchthaven@maatvast.nl

Bent u op zoek naar een geschikte ruimte voor uw sociale of maatschappelijke activiteit? Geeft u een leuke cursus waar u inwoners uit uw buurt bij wilt betrekken? Onze locaties zijn hiervoor uitermate geschikt! Maatvast hanteert de onderstaande regels bij het bepalen van de tarieven voor het gebruik van één van onze locaties: