Dorpshuis Badhoevedorp

Dorphuis Badhoevedorp

Vanaf april 2016 is Stichting Maatvast de trotse beheerder van het nieuw gebouwde dorpshuis in Badhoevedorp aan de Snelliuslaan 35. In het prachtige multifunctionele gebouw heeft een aantal vaste huurders haar plek gevonden zoals kinderopvangorganisatie Small Steps, SKH Spring in ’t Veld, GGD Jeugdgezondheidszorg, Galerie Kunst 2001 en Kindercircus Acrobatico.

Ook zijn alle incidentele gebruikersgroepen vanuit het oude dorpshuis meeverhuisd naar de nieuwe locatie.

Alle doelgroepen, van jong tot oud, zijn welkom in het dorpshuis. De locatie is rolstoelvriendelijk dus ook goed toegankelijk voor mensen met een beperking.

Inpandig in het nieuwe dorpshuis is het jongerencentrum Baddies gevestigd zodat ook de jongeren en tieners van Badhoevedorp een thuishonk hebben voor activiteiten of om gewoon te ‘chillen’.

De accommodatie is voorzien van een bar voor het verstrekken van consumpties in de centrale ontmoetingsruimte. Bij zonnig weer is er de mogelijkheid een consumptie te gebruiken op het terras aan de achterzijde van het dorpshuis dat een mooie uitkijk heeft over de vijver.

Voor de gebruikers hebben we voldoende hulpmiddelen ter beschikking zoals een professionele beamer en scherm in de grote zaal, flipovers, geluidinstallatie, TV-video en DVD-spelers. Het aanwezige personeel bestaat deels uit beroepskrachten, deels uit vrijwilligers. Met raad en daad staan ze u van harte bij. Heeft u een idee of wilt u een kijkje komen nemen? U bent van harte welkom!

Wij beschikken over voldoende (160 plaatsen!) gratis parkeergelegenheid. Tevens is onze locatie centraal gelegen naast de A9 en in de nabijheid van winkels en openbaar vervoer.

Dorpshuis Badhoevedorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Beamer
– TV
– DVD speler
– Draadloze microfoon-unit
– Flipover
– Geluidsinstallatie
– Invalidetoilet
– Damestoilet met babyinrichting
– Kindertoiletten

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie.
Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk! Check daarvoor wel de openingstijden en houdt er rekening mee dat er tijdens vakanties een aangepaste openstelling is.

Beheerder:
Erna Roukema

Adres:
Snelliuslaan 35, 1171 CZ Badhoevedorp

Telefoon:

Mobiel:
06 2487 5709 (E. Roukema)

Website:
www.het-dorpshuis.nl