Dorpshuis Badhoevedorp

Sinds april 2016 is Stichting Maatvast de trotse beheerder van het nieuw gebouwde dorpshuis in Badhoevedorp aan de Snelliuslaan. In het prachtige multifunctionele gebouw hebben een aantal vaste huurders hun plek gevonden zoals kinderopvangorganisatie Small Steps, SKH Spring in ’t Veld, GGD Jeugdgezondheidszorg, Galerie Kunst 2001 en Kindercircus Acrobatico.

Alle doelgroepen, van jong tot oud, zijn welkom in het dorpshuis. De locatie is rolstoelvriendelijk dus ook goed toegankelijk voor mensen met een beperking.

In het dorpshuis is ook jongerencentrum Baddies gevestigd zodat ook de jongeren van Badhoevedorp een thuishonk hebben voor activiteiten of om gewoon te ‘chillen’.

De locatie is voorzien van een bar en een centrale ontmoetingsruimte. Bij zonnig weer is er de mogelijkheid om heerlijk te genieten van het terras aan de achterzijde van het dorpshuis.

Het Dorpshuis Badhoevedorp is goed bereikbaar en beschikt over ruime gratis parkeergelegenheid.

Op de hoogte blijven van alle activiteiten? Like de Facebookpagina van Dorpshuis Badhoevedorp

Dorpshuis Badhoevedorp heeft de beschikking over de volgende faciliteiten:

– Beamer
– TV
– DVD speler
– Draadloze microfoon-unit
– Flipover
– Geluidsinstallatie
– Invalidetoilet
– Damestoilet met babyinrichting
– Kindertoiletten

Contact Opnemen

Neem voor meer informatie of het gebruik van een ruimte bij Dorpshuis Badhoevedorp van Maatvast telefonisch of per e-mail contact op met de beheerder. Even langsgaan is natuurlijk ook mogelijk. Tijdens schoolvakanties is het mogelijk dat het Dorpshuis Badhoevedorp op andere tijden geopend is. Op aanvraag zijn aangepaste openingstijden mogelijk.

Beheerder: Erna Roukema
Adres: Snelliuslaan 35 1171 CZ Badhoevedorp