Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG)

Het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) functioneert als een gids tussen bestaande zorgorganisaties. Ouders en opvoeders zien vaak door de bomen het bos niet meer als ze een (eenvoudige) opvoedvraag hebben. Bij het CJG werken deskundige consulenten die de weg kennen tussen het grote aanbod van zorgaanbieders. Daardoor komt u snel bij de juiste instantie uit. Iedereen kan zijn vraag over opvoeden en opgroeien kwijt, zowel de grote als kleine vragen. Wie dat wil, kan zijn vraag anoniem stellen. Er wordt binnen 24 uur op uw vraag gereageerd.

In het zorgverzamelgebouw hebben alleen organisaties een plek die passen in de doelstelling van het CJG. Bij aanvragen voor ruimten vindt hierop een toets plaats.

Er is een ruime parkeergelegenheid (niet parkeren buiten de vakken), bij drukke dagen kunt u parkeren in de wijk en dient u gebruik te maken een parkeerschijf (blauwe zone) max. 2 uur.

Activiteiten:

De brochure met activiteiten in Graan voor Visch in het najaar 2015 is uit.

Deze brochure is een gezamenlijke uitgave van de organisaties die activiteiten aanbieden in de wijk Graan voor Visch.

Voor meer info zie: http://www.graanvoorvisch.meerseraden.nl/

Geen faciliteiten bekend.

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie of de receptie. Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk!

Beheerder:
Dhr. Bert den Elzen

Adres:
Graan voor Visch 14302
2132 VJ Hoofddorp-Oost

Telefoon:
023 – 55 41 588 (CJG)
023 – 78 91 777 (GGD/Cons.bureau)

Website:
www.cjghaarlemmermeer.nl/