Jongerencentrum Baddies

Jongerencentrum Baddies in Badhoevedorp is, doordat er een behoefte was onder de jongeren om elkaar te ontmoeten, sinds begin 2015 een feit.

Wij willen zowel voor de oudere jongeren als de jongere jongeren (groep 7&8) een ruimte bieden waar je lekker met elkaar kunt samenkomen, lekker kunt chillen, deel kunt nemen aan (zelf bedachte) activiteiten, feestjes kunt organiseren en nog veel meer. Wij willen jouw de kans geven om mooie dingen te organiseren en te groeien in je ontwikkeling. Denk bijvoorbeeld aan: kookactiviteiten, toernooitjes, sportactiviteiten, meidenmiddag, filmavond, dj workshop en ga zo maar door! Elke 3e zaterdag van de maand (tussen 19:00 uur en 21:00 uur) organiseren wij ook een kinderdisco voor groep 7&8 wat gekoppeld is aan een thema. Verder zullen wij in de vakanties leuke activiteiten organiseren samen met jullie!

Al enthousiast? En/of wil je meer weten? Neem dan contact op met activiteitenbegeleider en beheerder Mariana Zinga via: mariana.zinga@maatvast.nl

Wil je op de hoogte blijven van wat nog komen gaat? Voeg mij dan toe via Facebook: Mariana Maatvast (https://www.facebook.com/profile.php?id=100011278717634&fref=ts ). En volg onze Facebookpagina: Jongeren Badhoevedorp (https://www.facebook.com/jongerenbadhoevedorp/?pnref=story )

Het jongerencentrum Baddies is inpandig gebouwd in het nieuwe dorpshuis Badhoevedorp aan de Snelliuslaan 35 in Badhoevedorp.

– Bar met snacks en drankjes
– Beamer
– Televisie
– Draadloze microfoon-unit
– DJ-booth
– DJ-set
– Lichtshow*
– Groot scherm
– Spelcomputers
– Flipperkast
– Tafelvoetbal
– Ping pong tafel
– Gratis Wi-Fi
– Tafels en stoelen
– Darts
– Spelletjes
– Tijdschriften

Contact Opnemen

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de beheerder van de accommodatie.
Even langsgaan is natuurlijk ook altijd mogelijk! Check daarvoor wel de openingstijden en houdt er rekening mee dat er tijdens vakanties een aangepaste openstelling is.

Beheerder:
Mariana Zinga